Sakarya Valiliği'ne 'ayrımcılık' tepkisi!

Küresel Gazeteciler Konseyi (KGK) Sakarya Temsilcisi Zafer Tokuş, Sakarya'da televizyon, radyo ve internet haber sitelerini es geçerek sadece şehirdeki 7 yerel gazeteye tam sayfa ilan veren Sakarya Valiliği'ne sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla tepki gösterdi.

"ÇOK GÜZEL BİR DÜŞÜNCE ANCAK..."

Tokuş, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada " Sakarya Valiliği yine yapacağını yapmış, basının yazılı tarafına merkeze alınan vali Nayır döneminde olduğu gibi  gazeteciler birliğinin (!) girişimleri ile yine yazılı basına destek kararı almış.. Çok güzel bir düşünce..

 

Ancaaak.. Valilik bunu yaparken basının sadece gazetelerden oluşmadığını unutmuş veya unutturmuşlar yada hatırlatmamışlar.. Şehirde televizyon olduğunu radyoların bulunduğunu internet sitelerinin olduğunu dikkate alınmamış..

"GAZETECİLER BİRLİĞİ NALINCI KESERİ GİBİ KENDİNE YONTMUŞ"

Tabii bunda sözüm ona  Gazetecilere meslek birliği olan 'Gazetecilek Birliğinin' etkisi de var.. Üyeleri arasında internet sitesi  radyo sahipleri olduğunu unutan gazeteciler birliği nalıncı keseri gibi kendine yontmuş

"POZİTİF AYRIMCILIĞA SON VERİN"

Her ay 50-60 bin lira resmi ilan alan gazeteleri destek yarışına giren valiliğe şunu söylemek istiyorum.Basın arasında pozitif ayrımcılığa  son verin Artık günümüzde internet medyası diye bir gerçek var. Bu gerçeği daha ne kadar gözardı edebileceksiniz ?" ifadelerini kullandı.

30 Ara 2021 - 18:33 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Akyazi.net Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Akyazi.net hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Akyazi.net editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Akyazi.net değil haberi geçen ajanstır.